7 år sen, de känns som en evighet sen.

idag är de exakt 7 år sen min älskade farmor lämnade oss.
jag kan fortfarande känna samma känsla som jag kände när vi va på sjukhuset hos henne. kan fortfarande säga hur de va och så, de är ett ögonblick jag verkligen aldrig kommer att glömma. men jag vill att du ska veta farmor att du har världens finaste grav ingen kan slå den. jag skulle verkligen göra allt för att du ska komma tillbaka, bara att se ett leende ifrån dej skulle göra mitt hjärta helt igen, har så mycket att berätta för dej egentligen. alla får säga vad dom vill men för mej är den en speciell framor för jag gjorde nästan allt med dej när jag va liten va uppe hos dej från du kom hem ifrån jobbet tills jag skulle hem och sova, dit hem va mitt andra hem för mej. vill ha tillbaka dom sommrarna när jag va med dej ute på landet och allt. jag saknar dig så sjukt mycket att de inte finns på jorden de är svårt att förklara med ord. du är den finaste i himlen och jag hoppas du vakar över oss och ser allt vi gör.
jag älskar dig nu och för evigt!<3



Gunilla Jansson 1943 - 2005 <3
vila i frid farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0