tillbaka till verkligheten imorron då :)

måste till och börja säga att de är kul att se så många läsa min blogg och har fått betydligt fler läsare sen jag gick med i bloggtrafiken.nu och de va den hemsidan som jag tipsade om också, tycker verkligen att ni ska gå med där om ni vill ha flera läsare. fortsätt att läsa min blogg för då kommer jag tycka att de är roligare att blogga.
imorron är de tillbaka till verkligheten, har ställt klockan på 05:30 och sen ett till på 06:00 då jag måste senast gå upp för att hinna fixa mej innan jag måste ner till tåget. och börjar morgondagen med kök så då blir de att få sätta på sig sina fina kock kläder igen då :)
och juste under dom här 2 dagar som jag har varit hemma så har jag rensat mitt rum alltså skrivbordet och uppe på min garderob för nu har pappa lovat mej att vi ska måla om och sen köpa ett nytt skrivbord för jag känner att mitt är för stort så jag vill ha något som är mindre, så de ska vi sen fixa i helgen :)
men som sagt fortsätt att läsa och kommentera min blogg så lovar jag att blogga oftare och ni får gärna säga till om de är något speciellt ni vill att jag ska blogga om.
men nu ska jag nog försöka att sova!
puss.


slänger in en bild också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0