trött och sliten.

har inte jätte mycket att berätta faktiskt. men idag i skolan så fick jag och carro göra avokadosoppa och sen passionsfruktpannacotta :) och pannacottan såg jätte god ut och imorron får jag smacka den. efter skolan så åkte jag hem och tog de lugnt och sen blev gymmet med madde och pappa och så sprang jag i 30 minuter och sen gjorde jag lite magövningarna också, så nu är jag rätt så trött. juste försov mig i morse också, mamma kom in 20 över 6 och frågade om jag hade sovmorgon vilket jag inte hade så jag fick skynda mej ganska mycket för jag måste gå till tåget senast halv 7 så jag fick lite bråttom men jag hann ialla fall :) men nu ska jag borsta tänderna och fixa mig inför sängen för snart blir de film time och sedan sova så jag orkar gå upp imorron.
och så bjuder jag på 2 bilder innan också.


Pannacottan.

bilder innan jag stack iväg till gymmet :)

Godnatt på er!
och glöm inte att fortsätta att läsa min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0