det finns bara tre ord "jag saknar dej!

okej jag orkar inte berätta exakt men när jag sen kommer skriva om kryssningen vi va på för att fira morfar så kommer ni förstå men de finns en person jag verkligen saknar fast jag lärde känna honom i torsdags/fredags men han är hur gullig som helst och de går inte att ogilla honom men så som de brukar nästan alltid vara så finns de lite problem eller de största är att han inte bor här i stockholm utan på gotland och bara de ställer till de ganska mycket och sen är de med ålern också men de tar jag inte upp nu. men de är sjukt vad man kan sakna en person som man inte känner jätte bra så himla mycket jag förstår inte...
kan knappt sova på kvällarna för att jag ligger och tänker på allt hur allt bra och aa men jag kanske borde inse att jag ska gå vidare att de inte kommer bli något eftersom att vi lever typ 2 olika liv jag har mitt här och han har sitt där borta, men jag får se vad som händer om jag åker dit i sommar eller inte och aa...
men nu ska jag försöka att sova igen... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0